Bijna zo ver!

4 januari 2016 - Goirle, Nederland

Lieve iedereen,

Op veler verzoek (lees: m'n moeder) heb ik besloten om een reisblog bij te gaan houden van mijn avontuur in Tanzania.

Op dit moment lig ik nog in mijn comfortabele bedje in Gôôl, omringd door een grote berg met spullen die uiteindelijk vást helemaal in mijn mega fancy backpack gaat passen, maar woensdagochtend stap ik al in het vliegtuig naar Moshi, Tanzania. Vreemd dat het, nadat ik in februari vorig jaar voor het eerst een mailtje heb gestuurd naar mijn begeleider, nu opeens zo dichtbij komt!

Nog even in het kort waarom ik eigenlijk naar Tanzania ga:
Onderdeel van de Master geneeskunde is onder andere het doen van wetenschappelijk onderzoek. Dit mag je in Nederland doen, maar ook in het buitenland. Via een KNO-arts van het Radboudumc heb ik de mogelijkheid gekregen om een onderzoek uit te voeren in het Kilimanjaro Christian Medical Centre in Moshi. De keuze tussen onderzoek aan de voet van de Kilimanjaro en aan de voet van de, euh, berg en dalseweg (?) was natuurlijk snel gemaakt! :)

Dus: alvast bedankt voor het lezen van mijn eerste blog-ding. Ik ga proberen om jullie regelmatig te updaten!:)

Liefs,

Sophie

1. Carine:
    4 januari 2016
    Wat een leuk stukje Sophie! Zo te lezen heb je het wel naar je zin daar. Ik kijk uit naar je foto's! Groetjes
  2. Nicole:
    4 januari 2016
    Leuk Sophie! Ik ga je volgen. Heel veel succes :-)
  3. Julia:
    4 januari 2016
    Hoi Sophie, wat een leuk berichtje! Is toch wel lang he, 3 maanden. Misschien kleur je ook een beetje bij! Daag
  4. Monique:
    Jambo Sophie
    heeeeeeeel veeel plezier en doe niks wat ik ook niet zou doen
    Kwa heri
  5. Marleen van de Plas:
    4 januari 2016
    Super gaaf! Heel veel leermomenten en gezelligheid toegewenst! Enne mocht je een olifant tegenkomen.... Doe de groetjes van mij hahah.